Είναι μεσημέρι, η μουσική δυναμώνει, το μπαρ ημιβυθισμένο στην πισίνα γεμίζει με κόσμο και το χαλαρό κλίμα μετατρέπεται σε πάρτι. Αυτή είναι η φιλοσοφία της αλυσίδας διαχείρισης beach club Nikki Beach, η οποία έκανε την είσοδό της στην Ελλάδα ανοίγοντας στο Πόρτο Χέλι το πρώτο Nikki Beach Resort & Spa στον κόσμο.
Φιλοδοξία του είναι να εμπλουτίσει το προϊόν της «Ελληνικής Ριβιέρας» δημιουργώντας έναν εναλλακτικό προορισμό, καθώς μεταφέρει τη διασκέδαση στον εξωτερικό χώρο, δηλώνει στο «Βήμα» ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Nikki Beach Hotels & Resorts για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) κ. Τζιχάντ Ελ Κούρι, ο οποίος βρέθηκε στην Ελλάδα με αφορμή τα εγκαίνια του πολυτελούς ξενοδοχείου την 1η Αυγούστου.
Η αλυσίδα διαχείρισης πολυτελών lifestyle boutique ξενοδοχείων ιδρύθηκε το 2007 και το προϊόν της αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης για πέντε χρόνια προτού υλοποιηθεί, καθώς πρόκειται για εξέλιξη του Nikki Beach Club, στο οποίο δίνεται στοιχείο διαμονής. «Είναι ένα προϊόν παραλιακής διασκέδασης υψηλού επιπέδου κατά τη διάρκεια της ημέρας» εξηγεί ο κ. Ελ Κούρι, την οποία εισήγαγε το 1998 ο επιχειρηματίας και δημιουργός του brand κ. Τζακ Πένροντ, με το πρώτο beach club στο Σεν Τροπέ. Εκτοτε πολλά στοιχεία του αντιγράφηκαν (π.χ., τα στρώματα στην παραλία, daybeds). Πέρα από τα 13 beach clubs που λειτουργούν σε δέκα χώρες, η αλυσίδα έχει καθιερώσει και «προσωρινά» (pop up) beach clubs για να συνοδεύσει μεγάλες διεθνείς εκδηλώσεις. Από τα παλαιότερα είναι στις Κάννες, κατά τη διάρκεια του κινηματογραφικού Φεστιβάλ, που εφέτος γιόρτασε 11 χρόνια, αλλά και στον Καναδά, κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο.
Το Nikki Beach Resort & Spa στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο ξενοδοχείο στην περιοχή ΕΜΕΑ, λέει, καθώς προηγήθηκε το Κο Σαμούι στην Ταϊλάνδη, το οποίο αποτελείται από beach club που επεκτάθηκε με μπάνγκαλοους. Η πρώτη επαφή για την Ελλάδα έγινε το 2009, όταν η Dolphin Capital Investments (DCI) τους παρουσίασε το πρότζεκτ για την περιοχή με στόχο την αναβίωση της «Ελληνικής Ριβιέρας». «Το 2010 υπογράψαμε» θυμάται. «Μοιραστήκαμε αυτό το όραμα».
Ο στόχος είναι «να δημιουργήσουμε μια ομάδα από πεντάστερα ξενοδοχεία της φίρμας γύρω από τη Μεσόγειο» σημειώνει ο κ. Ελ Κούρι, καθώς «πολλοί από τους πελάτες μας είναι ιδιοκτήτες σκαφών». Οι ακτές της Μεσογείου είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αλυσίδας με στόχους την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Νότια Γαλλία. Μάλιστα στις άμεσες προτεραιότητες «είναι η δημιουργία ενός δεύτερου resort στην Ελλάδα» επισημαίνει ο κ. Ελ Κούρι προσανατολιζόμενος στα δημοφιλή κοσμοπολίτικα ελληνικά νησιά. «Είναι ο φυσικός μας χώρος» προσθέτει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη σε συνεργασία με την Dolphin είναι κοντά στην επιλογή μιας δεύτερης περιοχής σε νησί για τη δημιουργία του δεύτερου Nikki Beach Resort & Spa στη χώρα. «Η Nikki Beach αγαπά την Ελλάδα» δηλώνει. «Μας έχουν γίνει πολλές προτάσεις τις οποίες εξετάζουμε». Ο ίδιος είναι πολύ αισιόδοξος για τον ελληνικό τουρισμό. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπαίνουμε στην ελληνική αγορά την ώρα που ανοίγει ένας νέος κύκλος στον τουρισμό. Η ανοδική πορεία μόλις αρχίζει και υπάρχει μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη». Παράλληλα ελπίζει ότι τη θετική πορεία θα ακολουθήσουν βελτιώσεις στις δημόσιες υποδομές (αεροδρόμια, οδικό δίκτυο κ.τ.λ.).
Πουτέτση Χριστίνα
To BHMA