Το έργο της Ιονίας Οδού θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015, ανακοίνωσε χθες από το εργοτάξιο στην περιοχή Πέρδικα των Ιωαννίνων, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος έκανε αυτοψία στα έργα του δυτικού άξονα της χώρας. Αναφορικά με τους χρόνους παράδοσης των έργων, ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι «οι παραχωρησιακές συμβάσεις, δηλαδή ο καινούργιος τρόπος με τον οποίο κατασκευάζεται το έργο, είναι προφανές ότι δεν σηκώνουν αναβολές, καθυστερήσεις, ασυνέπειες».
Σχετικά με την Ιονία Οδό, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «είναι ένα σύγχρονο έργο, το οποίο απασχολεί σήμερα 1.700 συμπολίτες μας, 300 επιχειρήσεις με χιλιάδες εργαζομένους και αποδίδει στο ΑΕΠ της χώρας ένα σημαντικό εισόδημα». Ακόμη έκανε αναφορά και σε άλλα έργα που κατασκευάζονται στην Ηπειρο, αλλά και στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το οποίο, όπως είπε, «σε ένα χρόνο θα έχει πλήρη υποδομή για να υποδεχθεί πτήσεις απ’ όλο τον κόσμο».
Στη συνέχεια ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι στην Εγνατία Οδό αποφασίστηκε να κατασκευαστεί ένας ημικόμβος στην περιοχή του Δρίσκου, ώστε να κερδίζουν χρόνο όσοι ταξιδεύουν προς Αλβανία ή κάνουν τοπικές διαδρομές. Επίσης είπε ότι συντάσσεται μελέτη για την κατασκευή δρόμου που θα ενώνει τα Τρίκαλα με την Εγνατία. Σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί η επέκταση του Ε65, από τη Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης επισκέφθηκε και το εργοτάξιο του οδικού άξονα Ακτίου-Αμβρακίας, στην Αιτωλοακαρνανία, και δήλωσε ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί πολύ πριν από το τέλος του 2015. Μάλιστα, όπως είπε, θα είναι άτεγκτος στην εφαρμογή του νόμου και όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του δεν θα είναι στα έργα.
Με αφορμή την επίσκεψή του στην Αιτωλοακαρνανία, ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρθηκε και στην εκτροπή του Αχελώου, λέγοντας ότι «το έργο αυτό για το οποίο έχει διατεθεί πάνω από 1,5 δισ., το παράτησε η ελληνική πολιτεία εδώ και 20 χρόνια». «Δεν είναι παρατημένο ως εκτροπή του Αχελώου, είναι παρατημένα και έργα πολύτιμα και χρήσιμα για τον τόπο, που δεν σχετίζονται με την εκτροπή» πρόσθεσε ο υπουργός Υποδομών, αναφερόμενος στα υδροηλεκτρικά έργα της Μεσοχώρας και της Συκιάς. Αφού σημείωσε ότι «το έργο αυτό είχε σταματήσει έπειτα από δικαστική απόφαση, την οποία οφείλουμε να σεβαστούμε» ανακοίνωσε ότι «πολύ γρήγορα θα έχω πρόταση για τη Μεσοχώρα και τη Συκιά, σχετικά με την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας», τονίζοντας πως «αποτελεί μεγάλη ντροπή να έχουμε δύο μεγάλα εργοστάσια, τα οποία μπορούν να παράγουν 300 μεγαβάτ - και αυτά είναι νεκρά».
Κόμβος με λιμάνι Πάτρας
Ο κ. Χρυσοχοΐδης επισκέφθηκε και τον κόμβο που συνδέει το λιμάνι της Πάτρας με τη μεγάλη περιμετρική, που θα παραδοθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, έξι μήνες πριν από τη συμβατική υποχρέωση. Οπως δήλωσε, «αξία της πολιτικής είναι να κάνουμε ένα βήμα μπροστά στην υλοποίηση των στόχων μας. Κάθε μέρα να κάνουμε κάτι που βοηθά τους πολίτες, την απασχόληση, τα εισοδήματα, τις οικογένειες και την ανάπτυξη της χώρας».
Στη συνέχεια ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι σε 15 ημέρες θα δημοπρατηθεί και το τμήμα Πάτρα - Πύργος, με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ, το οποίο σε συνδυασμό με τη δημοπράτηση στα τέλη του 2014 του τμήματος Καλό Νερό - Τσακώνα, θα ολοκληρώσει τον σχεδιασμό του οδικού άξονα.
ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΝΙΣΤΡΑ
Πηγή: Η Καθημερινή