Ελάχιστη προστιθέμενη αξία προβολής, ύψους 100 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσουν για τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις σε ετήσια βάση οι δράσεις προώθησης του τουρισμού από τη Marketing Greece.
Aυτό υποστήριξε, χθες, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece, Ανδρέας Ανδρεάδης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του discovergreece. com. Ο νέος διαδικτυακός τόπος έχει πληροφορίες και εικόνες για 120 ελληνικούς προορισμούς και 30 θεματικές ενότητες τουρισμού. Στη α΄ φάση λειτουργίας του διαθέτει 60 βίντεο, 3.000 φωτογραφίες και 130.000 λέξεις περιεχομένου.
Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, Ιωσήφ Πάρσαλης, παρουσίασε τις δυνατότητες του discovergreece.com, στις οποίες περιλαμβάνεται και η σύνδεση με συστήματα κρατήσεων. Ο κ. Ανδρεάδης σημείωσε ότι ο διαδικτυακός τόπος έχει στόχο να στηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου. Επίσης, συμπλήρωσε πως οι 100 μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας πραγματοποίησαν στη τελευταία τους χρήση συνολικό τζίρο περίπου 1 δισ. ευρώ όταν οι ετήσιες ταξιδιωτικές εισπράξεις της χώρας άγγιξαν πέρυσι τα 12 δισ. ευρώ.
Στο περιθώριο της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ ανέφερε ότι η Αθήνα έχει τις δυνατότητες φέτος να προσελκύσει έως και 500.000 περισσότερους ξένους τουρίστες σε σχέση με πέρυσι. Μία τέτοια εξέλιξη, πρόσθεσε, σε συνδυασμό με την αύξηση των κρατήσεων από Βρετανία και Γερμανία μπορεί να δώσει το νέο θετικό αποτέλεσμα για τον ελληνικό τουρισμό τη φετινή σεζόν. Από τη Ρωσία, βάσει των τελευταίων στοιχείων, αναμένει μικρή αύξηση ή σταθεροποίηση στα ίδια επίπεδα με πέρυσι στον αριθμό των αφίξεων, ενώ από την Τουρκία και την Ουκρανία πτώση.
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΣΟΥΝΗΣ
Πηγή: Η Καθημερινή